ponedeljek, 10. avgust 2009

Ok. Tak pa sem nazaj.

Predvidevam da sta vidva, Gregor in Ntaša opazila, da sem bil odsoten in to zato ker sem bil na morju. zdaj sem doma in življenje lahko teče naprej. 
sedaj upam, da bo še žan dodal svoj delež. 
Prva svar o kateri bi radi diskutirali...
pa ne vem kaj bi to bilo. Nataša, Žan in Gregor tu nastopite vi.

Kruha in Iger

84 komentarjev:

  1. ja...I do wonders! kakorkoli... napiši karkoli

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao končno. xD Smo že mislili blog pokopat. Samo ej kak je pa Silmarillion grozn. En hrib 2 strani opisuje. -.-

    OdgovoriIzbriši
  3. Aja, Dorian, kaj greš slučajno na Tarjo Turunen?

    OdgovoriIzbriši
  4. Se opravičujem za poplavo postov ampak tak sem happy. =D

    Mi podari kdo Guitar Hero za DS? ^^

    OdgovoriIzbriši
  5. ja jaz ti lahko samo brez tipk...

    OdgovoriIzbriši
  6. =S Kje pa naj dobim tipke? =S Aja pa kaj ti res ne greš na tabor? xD Aja pa WELCOME BACK! =)

    OdgovoriIzbriši
  7. alo nataša :O kak si lahko mela na one kvizu : name the HP character 98% :O:O


    lepo pozdravljen nazaj dorian :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Vsi delamo napake. *shame*

    Dorian se noče menit z mano. =(

    Kaj lahko umreš ob kihanju?

    OdgovoriIzbriši
  9. dvomim da lahko :S
    kerega si te sfalila na kvizu?

    OdgovoriIzbriši
  10. Nvm. Pa daj če so meli neke Craba pa Goyla, kak naj ju razlikujem? -.- No, kolko si mel pa ti?

    OdgovoriIzbriši
  11. 100 hahu :D
    jas sn največji HP geek v mariboru al pa vsej top 5 haha

    OdgovoriIzbriši
  12. -.- Yeah right.

    Meni je beeed, hudo beeed...

    OdgovoriIzbriši
  13. Hoče kdo, da mu voščilnico pošljem? Ker mi je! xD

    Ahahahah, zablojena sem.

    OdgovoriIzbriši
  14. Meni jo pošliiiiiiiiiiiiiiiii :D

    pa na blog moj tudi lahko prideš ;P

    OdgovoriIzbriši
  15. Ok. Samo naslov mi pošlji na mail. ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Nataša zakaj maš tako manijo z razglednicami.:D

    OdgovoriIzbriši
  17. Kakimi razglednicami? O.o Jaz pošiljam čestitke! =)

    Hočeš eno? xD

    OdgovoriIzbriši
  18. Pa kaj je s tabo, kaj sem spet kaj narobe nardila? =S

    OdgovoriIzbriši
  19. Ne glej res ne vem kaj je s tabo. -.- Te bom kr na miru pustila. Očitno se nočeš pogovarjat. Pa lep dan še naprej.

    OdgovoriIzbriši
  20. Ok Nataša danes pa se bom menu z tabo. :D

    OdgovoriIzbriši
  21. *goes mad* YAY! xD Mater 3 dni sem čakala. xD

    OdgovoriIzbriši
  22. No daj, pol pa mi odgovarjaj na msn. ^^

    OdgovoriIzbriši
  23. Nataša Prešaltaj na Ubuntu Linux :D.
    To je moj desktop:
    [img] http://www.shrani.si/f/1R/Eh/14bVGkX8/screenshot.png[/img]


    To pa so vsi 4 moji desktopi v Compiz Fusion-u:
    [img]http://www.shrani.si/f/2a/7t/2vmI5a57/screenshot-1.png[/img]


    Tega še Mac nea more nareit :P.


    WINDOWS SMRDI!!!!!!

    Lp

    OdgovoriIzbriši
  24. Iii, kak lepo! O.o

    Eh, jaz sem za klasiko. Pa še tehnofob sem. xD

    OdgovoriIzbriši
  25. Aja pa ne smrdi. Mam parfumiranega. =)

    OdgovoriIzbriši
  26. Dorian neo nič komentirau mojega desktopa :D?
    ja PA smrdi ...ne sicer dobesedno ampak še solaris je verjetno bolši od Windowsov...pa še Darwin... to bi dorian mogo veet kaj je ;)

    OdgovoriIzbriši
  27. Gotovo je trenutno zelo zaposlen s preučevanjem svoje seksi podobe v ogledalu. xD
    Akhm. Kaj ste vsi taki geeki? Kaj ni vseeno, kaj maš, smao da dela?

    OdgovoriIzbriši
  28. ja sej ne....windows ne dela. pa še VSE je lepše od wondowsov...še FreeBSD :D

    OdgovoriIzbriši
  29. a.a...jas mam rajši avtodome ;)

    Novi stol sn si kupo :D :D :D

    http://www.jysk.si/120/122/3629900/a/catalog
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  30. ahh. Kak se vama da. Glej preproste statistike kažejo, da je na svetu največ cenene kram... Windowsow pol po maci zaradi svoje funkcojonalnosti in pol linuxi za nekaj zgrešenih primerkov. ampak Windows je res slaba stvar

    OdgovoriIzbriši
  31. ti bom jas dau zgrešenih primerkov :@...apple ma ql računalnike...drugače pa sploh ni nič posebnega ...samo da oporeka z logiko.
    kaj se ti če windowsov...tu se strinjama ...no tu se niaš za menit...
    Zaj pa linux ...to pa je za tiste ki vejo kaj bi naj biu OS. ne trdim da so vsi dobri obstajajo pa taki ko sesujejo mace pa windowse tak v funkcjonalnosti...eni pa še v lepoti. take je sicer teško najt, ker je mac vseeno lep ampak ok... recimo: Ubuntu, Fedora, SUSE, nekateri izmed Red Hat-ov... to so pa tabolši sistemi


    Dorian zaka pa misliš da je mac vredi? Zato ker je narjen na Unixu...tut linux je narjen na unixu... preden so se applovci spomnili darwina nareit (ki je na Unixu), pa pol na njem OS pol pa še OSX je bil mac...oz. takrat macintosh kaj? SRANJE

    je pa res ono z ceno vsej na pou res...kak je win prišu na 1 mesto po prodajanosti?...ja poceni so bli NE... 39 $ ostali sistemi pa 200. Pa še to...zakaj je MAC bol stabiln od Winsov? ...ja zato ker so prilagodili KERNEL svojim kompom ki so pa vsi po hardwaru ful ful podobni...

    tak da ne...
    Win= fail
    win/fail priznam da vseeno bol win ko fail...
    nekatere linux distribucije (ne rečem da vse...verjetno niti večina)= WIN.


    Period...basta....
    če zna gdo oporekat z RAČUNALNIŠKEGA vidika... NA JURIŠ

    OdgovoriIzbriši
  32. EDIT: Mac= win/fail.... pa pol dalje

    OdgovoriIzbriši
  33. Kako neizmerno zanimivo. No, dajta, pobijta se.

    OdgovoriIzbriši
  34. Kaki partibrejker si. -.- Grem na emo. Ma kdo kako žiletko?

    OdgovoriIzbriši
  35. ne reče se partybreaker ampak partypooper :P

    OdgovoriIzbriši
  36. Hahahah. xD Izvirno. xD Lepo mi spita! =) Tushi loves you! Wiihihii.

    OdgovoriIzbriši
  37. OMG! Kaj pa to ko sem Doriana sanjala! O.o

    OdgovoriIzbriši
  38. ti si sanjala Njeeeega :D haha kaj sta te delala ;)?

    OdgovoriIzbriši
  39. haha ;)
    Narei novo temo Dorian :D

    OdgovoriIzbriši
  40. Je z Žanom zaposlen. Na naju pa je pozabil. -.-

    OdgovoriIzbriši
  41. JA. Mislim kask sem vaju lahko zako zapustil kot da sta navadna Plebejca.
    Jecl kak je blo v Nemčiji?

    OdgovoriIzbriši
  42. Ja =(. Midva sva edina, ki te imava resnično rada. Joke.

    Iii, kje točno si bil?

    OdgovoriIzbriši
  43. Mislim, da je šel po dolini kraljev. Ne vem kak bi drugače upredelil:D

    OdgovoriIzbriši
  44. Opredelil. -.-
    Yay, sobo si preurejam. Kak je lepo. ^^ Wanna try my bed? xD Joj, zopet me meče.

    OdgovoriIzbriši
  45. haha biu sn na bavarskem :D ludvikove gradove gledo :D pa ful je blo fajn ;)

    OdgovoriIzbriši
  46. res kak kul. ja alo jecl kaj te delaš cele dneve. kdaj se bomo kaj dobli?

    OdgovoriIzbriši
  47. zaj popravlam komp haha ker sn spremenil najpomembnejši file v sistemu :D pol pa sn narobe spremeniu (moja napaka) pa se je zrušlo ...pa sn zaj končau z konfiguriranjem...delau pa sn včeraj oz. dans do 1 pa danes od 8 ...

    OdgovoriIzbriši
  48. Naj se ti še enkrat zruši. ^^

    Dorian, baje da je danes šla po pošto, tak da mi povej, kaj si misliš. xD

    OdgovoriIzbriši
  49. nebo se nebo :D ... če sn hoto nekaj manually poprravit ker bi trajalo drugače predigo...pol pa → DEAD

    OdgovoriIzbriši
  50. Kak vas mam jaz rada! <3

    Wihihi. xD Kobilice skačejoo.

    OdgovoriIzbriši
  51. HaHa. jecl kaj nimaš gumba auto heal computer CORE.
    haha jaz pa.

    uživaj

    OdgovoriIzbriši
  52. sej ga mam dorian sao sn se prepozno spomnu da bi ga lahko uporabu :D

    OdgovoriIzbriši
  53. Sem že mislila, da se bom sama postarala. xD

    OdgovoriIzbriši
  54. I would totaly DO Angelina Joile.







    Zaj nevem kaj uporabit tu... "totaLLy" ali pa "totaLy"

    OdgovoriIzbriši
  55. Totally. No ja. Sej je kr ok.
    I would totally do... Someone else. ^^

    OdgovoriIzbriši
  56. Sick nataša. Upam pa Froda in ne koga realnega:D

    OdgovoriIzbriši
  57. =P Je realen. =P Taki sexy pa luskan, ves.

    OdgovoriIzbriši
  58. Kaj zaj dorian- misliš kaki novi post nareit?

    OdgovoriIzbriši
  59. Doriaaaan, kaj so te palčki pojedli?

    OdgovoriIzbriši
  60. eh...Njegov Apple Mac je razpru zaslon pam ga not potegnu... zaj pa ker nezna s terminalom delat nemore ven ;)

    OdgovoriIzbriši
  61. Jaaa. Linkux pridi na pomoč.
    Lahko me rešiš z igranjem kake igerce:D

    OdgovoriIzbriši
  62. Srčka moja, jaz vaju danes zapuščam. =( Bodita pridna, čuvajta se, uživajta, pa NE SE POBIT!

    Tuši ma vaju rada. <3

    OdgovoriIzbriši
  63. http://appdb.winehq.org/ tu jih maš ene par :D
    http://whdb.com/2008/top-25-linux-games-for-2008/ tu so ene še za mac pa za Win
    še kako vprašanje?

    kam te gre/š Nataša?

    OdgovoriIzbriši
  64. Hrvaška, okoli Kornatov pa tak. =)

    Kak vaju bom pogrešala. =(

    OdgovoriIzbriši
  65. Joj, danes ima Tarja rojstni dan! VSE NAJBOLJSE! =)

    Ja, s vedno sem tu. Se kako uro. xD

    Dorian je spet iyginil. -.-

    OdgovoriIzbriši