nedelja, 19. julij 2009

http://www.izklop.com/?url=links/start&a=open&id=54508  Gregor je prej objavil tale link. govori o Hrvaških vojnih planih z napad slovenije.
predvidevam, da je to samo način kako razražiti slovence in nas spodbuditi v neumna dejanja.
Vojni analitik je tudi komentiral kaj bi se zgodilo če bi prišlo do vojne. jaz sem poplnima drugačnega mnenja. kot prvo menim, da bi morali slovenski taktiki igrati več strategij, kot drugo pa da za slovenijo stoji vsa evropa.
če bi se htvati vendarle odločili da napadejo našo domovino bi z tem izgubili zadnjo možnost za pridružitev v evropsko unijo. 

91 komentarjev:

  1. No, po mojem se Hrvati ne mislijo ravno odločit za vojno, ker tak neumni pa spet niso... ali pač? Sploh pa itak nas 'ščitita' EU in Nato, tak da dvomim, da bi bili v vojni uspešni. xD

    OdgovoriIzbriši
  2. alo. ALI PAČ! tudi če je glavni urednik BIL na dopustu, to ne pomeni da si lahko ugleden časopis dovoli objaviti takšen članek. Drugače pa se strinjam da jim to uniči vse šanse za EUin, da imamo mi za sabo praktično celi moderni svet, razen kake države tu in tam. Če že vojna misli bit se je definitivno mislim osebno udeležiti in uničiti vsakega hrvata ki mi prekriža pot pa na kakeršn koli način. 18 al ne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahahahaha. Po mojem pa mali fantki nimajo kaj za iskat v vojni. Sama celotne slovensko-hrvaške situacije niti ne razumem povsem, tako da se v to ne mislim spuščat. Je pa zanimivo videt odzive ljudi na ta prispevek. xD

    OdgovoriIzbriši
  4. maverick5 sn jas ;) eh kaka vojna pravzaprav :D si se že zamislila zakaj noben ne pride v vojno z nožem pa jim od zadaj vratove reže?...jas tut ne samo to bi jas delau

    OdgovoriIzbriši
  5. emmm gregor vredu je. saj te vsi poznamo. in pa YES IT HAPPENS THAT FAST. lahko napadejo ali pa so napadeni. pakta pa po mojem ne bo

    OdgovoriIzbriši
  6. pakt bo. samo al bo pred vojno al pa med vojno. vsekakor je na svetu dovol vojakov in ni treba bit neki vlki strateg da zašiješ te neandertalce.

    OdgovoriIzbriši
  7. ja samo enega geeka ki obvlada empire earth 2 rabimo

    OdgovoriIzbriši
  8. xD Joj no dajta se malo pomirit. Tudi če bi bila vojna, ne moreta nardit prav nič proti temu. xD

    OdgovoriIzbriši
  9. mhm lahko :D oropaš ares ;)
    ampak dejstvo je nekaj... WINDOWS SMRDI!

    OdgovoriIzbriši
  10. ziher... I ACCEPT YOUR CHALLENGE.

    OdgovoriIzbriši
  11. kaj se naj nebi ti strinjau ;)? pa skini to da je treba ono kaj viiš vpisat vedno ko hočem nareit post

    OdgovoriIzbriši
  12. aja
    ups veš kaj naredi prijavi se pa bo pomojem čakaj pom probal popravit.:D

    OdgovoriIzbriši
  13. No, dajta se kaj bolj zanimivega menit, da bom lahko z večjim veseljem brala... ^^

    OdgovoriIzbriši
  14. ves moramo počakat da se kaj dogodi ba bomo lahko pisali in pa takaltak rabimo več članov

    OdgovoriIzbriši
  15. sej je tvoj forum :D povabi jih :D

    OdgovoriIzbriši
  16. V bistvu ni forum, ampak blog... Ah, pa sem mislila, da sta neka geeka... -.-

    OdgovoriIzbriši
  17. ne nekateri nismo taki geeki na ,. in V začetniice

    OdgovoriIzbriši
  18. Kaj je narobe z začetnicami? O.o

    OdgovoriIzbriši
  19. Pa , in .? Sem mislila, da sva na isti strani. =( *disappointed*

    OdgovoriIzbriši
  20. nič samo psihično zgleda ko maš vse tak poglihano v postih

    OdgovoriIzbriši
  21. kak bi pa zgledalo če bi vsi tak šapsko pisali kaj ne maraš svojega maternega jezika ki je odlJičen

    OdgovoriIzbriši
  22. Hahaha, nekateri je seveda (še) ne morejo obvladati... xD *khmDoriankhm*

    OdgovoriIzbriši
  23. haha nataša da te nebom začel kje spet bojkotirat:D

    OdgovoriIzbriši
  24. haha niska ;) below the belt :P

    OdgovoriIzbriši
  25. Ne me ne me ne me sej bom prijazna. ^^

    OdgovoriIzbriši
  26. haha :D sej njega šimfaš al kaj pač delaš :P

    OdgovoriIzbriši
  27. Ja, samo nočem, da me bojkotira. xD

    OdgovoriIzbriši
  28. SSKJ: bojkotírati -am nedov. in dov. (i)
    zavračati zveze, zlasti trgovske: med
    vojno so ponekod popolnoma bojkotirali
    okupatorjev trg / vse mesto ga je
    bojkotiralo // ne udeleževati se česa:
    bojkotirati tekme, volitve

    OdgovoriIzbriši
  29. aaaha :D hvala...jas sn še tu :D

    OdgovoriIzbriši
  30. Eh, Dorian naju očitno ne mara. -.- Lahko noč.

    OdgovoriIzbriši
  31. ne Doriajn vaju ne mara:D e bral sem pa se mi pol več ljublo vstat

    OdgovoriIzbriši
  32. kaj si nor lej!!!! vidva niata vseh v glacvi :O ob 6:50 pa 7:16...jas sn nor ko se ob 8:30 vstanem :O kak se vaa da no...?

    OdgovoriIzbriši
  33. Jaz sem se zbudla že ob 6. 30. xD Nvm kaj mi je zadnje dni, kr ne morem spat. xD No za Doriana itak vemo da nima vseh v glavi, tak da... Aja pa dobro jutro se reče.

    OdgovoriIzbriši
  34. dobro jutro ;) mene so pesi zbudli -.-

    OdgovoriIzbriši
  35. aja :S jas samo ven da je nevarno ;)
    ONE SMALL STEP FOR MAN...ONE GIANT LEAP FOR MA N KIND!
    ne niam gripe :P
    ti?

    OdgovoriIzbriši
  36. Ja mam, zdaj sedim tu pred računalnikom in se drogiram s Tamiflujem.

    OdgovoriIzbriši
  37. jaja ta novo gripo maš al kaj :S?

    OdgovoriIzbriši
  38. right... kaj si v grčiji bla al kaj? al kak si dobla?

    OdgovoriIzbriši
  39. Zadnja beseda mojega posta...

    Hahahahaha crkujem od smeha! xD

    OdgovoriIzbriši
  40. 100% nebojo napadli, če pa bojo pa pobegnemo v Avstrijo :D

    OdgovoriIzbriši
  41. V Avstrijo pa že ne grem. -.-

    OdgovoriIzbriši
  42. ha?...ne če gleam rachael ray:D ja ok dobro te pa tak fajn ne...nočemo gripe ;)
    @urban pa če viiš da so pičke ;)

    OdgovoriIzbriši
  43. Ja. =( Kaki admin je te Dorian, ko smo vsi mi tu več kot on...

    OdgovoriIzbriši
  44. haha zaj je šou nazaj spat verjetno ;) to še more popravit: da nea raiš vsakič ko pol dol firefox zapreš profila izbirat. si na google in maš da ostaneš na google. DORIAN POPRAVI TO ;)

    OdgovoriIzbriši
  45. Meni vedno ostane na google, se mi zdi O.o

    OdgovoriIzbriši
  46. meni preskakuje oz morn pol spet izbrat -.- mogoče zato ker maš windows -.- ki sucka ta mimogrede ;)

    OdgovoriIzbriši
  47. Ne pa neee. =P Gremo zasmetit bloooog! xD

    OdgovoriIzbriši
  48. Si že videl novi HP film? ^^ Kak je bil zakooon. Čeprav ne po knjigi. xD

    OdgovoriIzbriši
  49. kaj je že vuni? haha angleške preberi...dosti bolše je napisano pa vse ;)

    OdgovoriIzbriši
  50. Sem sedemko pa štirko. xD Se strinjam, ampak Kenda mi je pa še vedno zakon od prevajalca. =D Ja, v sredo je bila premiera. Kaj si vse knjige prebral?

    OdgovoriIzbriši
  51. ja kenda je še biu nekak...samo ovi pa je vse preveč radikalizirau v 6 :S razn slovenske sedmice sn vse ono 6,7 krat vsako...angleške pa enkrat vsako ;)

    OdgovoriIzbriši
  52. Jaz tudi, jaz tudi. xD Eh Gradišnik... brez besed... Ko sem zvedla, da bo sedemko Kenda prevajal, sem skor jokala od sreče. xD Kdo ti je pa najljubši lik?

    OdgovoriIzbriši
  53. Meni ga je tak žal... Pa celi cajt ga nisem marala pol pa ko sem zvedla resnico mi se mi je pa tak zasmilil... xD Meni je pa Luna tak zakon... ^^ Pa Dumbledore, seveda.

    OdgovoriIzbriši
  54. aja dumbledore itak :D
    na 2 grem...če bo bog dau ;)

    OdgovoriIzbriši
  55. 1. gimnazija, če mi bo uspelo se tam obdržat. xD Pa kaj vsi silite na 2. -.-

    OdgovoriIzbriši
  56. kr je fajn :D baje :D pa še največ jih tam poznam...pa najbližje mi je :D.... pa še čez 10 let...me bo en vprašau na kero sn šou...pa bom člahko z ponosom reku: na 2 :D

    OdgovoriIzbriši
  57. Jaz bom pa s ponosom rekla: na prvo! =) Mam dovolj točk, da bi prišla na 2. (omejitev je letos bila 175, se mi zdi), ampak namenoma nisem šla tja. Mislim, da pol vis pričakujejo od tebe da si najboljši vedno in pri vsem in da je tam polno grebatorjev in če sam nisi grebator, si čuden. No mogoče se pa motim. xD

    OdgovoriIzbriši
  58. nwm jas...samo pravijo da so na 1 bol zajebani profesori drugače;)

    OdgovoriIzbriši
  59. Pa kje je Doriaaan -.- Kaj ga moram naželodkat ali kaj. -.-

    OdgovoriIzbriši
  60. http://www.redkaraoke.com/searchengine?a=search&keywords=nightwish&type=artist Karaoke, anyone? =P

    OdgovoriIzbriši
  61. Bila je huda mravljica,
    šest črnih nog je imela.
    Je migala, je vohala,
    je čisto ponorela.

    Oj, mravljica, požrešnica,
    le kaj je naredila?
    Še bika je pohrustala,
    samo roge pustila!

    Seveda, to je čisto res,
    le kaj se bik šopiri?
    Šest črnih nog ima mravljica,
    a bik ima le štiri!

    Če slišiš hudo mravljico
    po svetu godrnjati,
    obrni se in zbeži proč
    kar zmorejo podplati.

    Pa meni se mešaaa. xD Še kdo? xD

    OdgovoriIzbriši
  62. Barčica po morju plava,
    drevesa se priklanjajo.
    O, le naprej, o, le naprej
    dokler je še vetra kej.

    Barčica po morju plava,
    jadra se razpenjajo.
    o, le naprej, o le naprej,
    do brezkončnih krajev mej.

    nsi ednina :D

    OdgovoriIzbriši
  63. Kako neizvirna pesmica. xD Mravljica rulz. PA KAM JE ŠEEEL?!

    OdgovoriIzbriši
  64. Sicer pa moram reči, daobčudujem slovnično pravilnost te tvoje pesmice. =)

    OdgovoriIzbriši
  65. ti kr daj :P kr take ne viiš povsod ;)

    OdgovoriIzbriši
  66. Da, da. Še je pravica na tem svetu. ˘˘

    OdgovoriIzbriši